RSS

Namun Bukan Aku

hmmm...Semua orang invite untuk datang Konsert Yuna. At last, aku makan melepak kat C121. Bercakap soal karier, semacam dah tak larat dah. Huh, what a wonderful day hari ini...Nak tau kenapa , skip breakfast and lunch..dekat site awal pagi..tghari sambung meeting..sampai petang...Guess, this is how Friday goes by..kacak (MOHAA). 
Tetiba ja otak ku ligat berputar..masih keliru ka aku sekarang ataupun si dia yang maseh keliru??? alaaa...bila terpaksa memilih, kadang2 kita tak larat nak fikir...sebab bila kita dah buktikan kepada dia betapa kejujuran kita terhadap dia, kita seakan ingin mengalah. Kenapa lah nak menipu perasaan sendiri? ataupun sampai kapan hendak bertahan..huh...Saya akan terima seadanya jika dia bukan jodoh saya. Dan saya akan meminta sekali sahaja peluang untuk kamu mengenali saya...Jangan main hati, sakit! takpalah...ignorance tu biasa lah agaknya. I won't give up. Biar masa menentukan segalanya..kenapa lah membuat saya terjatuh, jika tidak bersedia membantu saya..Kok nggak tau..betul la tu agaknya...Saya bersedia berfikir di luar kotak, saya anggap itu cabaran, biar kamu memilih, sebab mungkin bila saat kamu memerlukan saya, lebih daripada saya memerlukan kamu..masa itu saya bersedia sahaja. jangan fikir lagi lah , berhenti..memberi ruang adalah terbaik untuk mengurangkan konflik perasaan...
Selalu tak nak cakap banyak, sebab orang akan fikir jiwang..tapi kadang2 saya rasa saya tak dapat nak luahkan, sebab jiwa saya kacau.Saya perlukan tempat, untuk menenangkan seperti blog ini. Sekurang2nya bersujud di depan Tuhan, kita akan berasa lebih damai..namun meluahkan sebegini, saya lebih berasa lega...Betul la tu agaknya, saya tidak tersenarai dalam pilihan kamu..baeklah, saya terima.Saya akan belajar melupakan kamu, supaya hati saya lebih tenang...saya akan doakan kebahagiaan kamu jika itu yang terbaik..Walau sedetik perasaan ini pernah wujud diantara kita, saya terima jika satu saat kamu mula mengingati, jika saya yang terbaik yang pernah kamu dekati...huhuhuhuhuhu Namun Bukan Aku..Jika itu yang terjadi.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment